Lördagmorgon

Ja, nu var det lördag. Vädret är fint, men absolut inte lika fint som det var igår. Känner att näsan och ögonen kliar lite extra mycket idag, kannske dags att börja äta Pollen-pillrena nu. Nåväl, jag har just ätit frukost, satt ute en stund också men det vart lite småkyligt efter en stund. Jag ska snart gå och fixa mig, sen blir det stan. Jag hade tänkt kika på en tröja eller något liknande, känner för att köpa mig ett nytt plagg. Blir väl inte att vara där så jätte länge med tanke på att jag far in själv. Ska förbi mamsi sen, och därefter drar jag väl hit till pappa och äter middag och senare blir det att vara med Philip!

Så ser väl dagen ut för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0