Måndag, som fan

Jag var en sväng till skolsyster idag. Hon kollade min rygg och vi kom överens om att jag skulle ringa sjukgymnasten, även fast jag borde gjort det för länge sen, nu har jag iallafall numret sparat så det blir väl av denhär gången förhoppningsvis. Snackade även om det som hände mig i duschen igår, det var tydligen brist på syre, enligt hennes uppfattning, det var en lättnad för mig att höra de iallafall. Sen kom vi fram till att jag växt en hel centimeter, äntligen ska man väl säga. Enligt henne växer jag inte mycke mer, kanske inte alls. Shorty, eller vad sägs?

Sitter och kollar på Top model nu och på tal om att ringa sjukgymnasten så måste jag ringa till tandläkaren också eftersom jag skippade min tid förra gången, dåligt gjort kanske. Blir väl att göra de, sen hoppar jag in i duschen!

Haha, men snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0