Miffo

Jag gav upp till slut, jag fick sån jäkla huvudvärk så nu har jag letat upp min snygga glasögon och här sitter jag med dem på. Jag måste tala om att jag ser oerhört smart ut, fast kollar man från en annan vinkel ser jag ärligt talat helt miffad ut! Nåja, dem lär inte åka av fören ikväll eftersom jag strax ska återgå till pluggandet. Nu är jag klar med min so uppgift iallafall, dock en rest uppgift men det känns bra att jag har gjort den nu med tanke på att den skulle in redan i höstas, sjukt jag vet. Nu har jag inga rester kvar, bara några få inlämningar som strax är klara och ska in nästa vecka. Känns riktigt bra nu! Får se hur no-provet går imorgon. Tydligen är det jätte svårt, iallafall enligt andra klasser som redan haft de.

Bäst o börja plugga på det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0