Read my mind

Dagen var rätt så hängig, vet inte riktigt varför men tisdagar är ju dock som dem är.
Nu har vi betat av en hel del, känns som att det inte är så mycket kvar ändå.

So-inlm
Hem-prov
No-prov genetik
So-inlm (igen)
Eng-inlm
So/teknik-inlm

Känns som att jag fixar dedär på en dag, bara jag har orken. Förhoppningsvis blir det inge mer nu före sommarlovet, då kommer nog Robert halshugga varenda lärare. Nåväl, snart är det sommarlov och självklart längtar man så man dör. Idag har jag fått veta vem jag ska gå med på balen, (troligtvis iallafall). Känns skönt att veta såhär innan, det var ju bättre än vad jag förväntat mig iallafall



Nu har jag just kommit hem från stan. Förstod inte vad jag gjorde där till sist? Jag skulle kollat klänningar, skor och allt möjligt men det höll inte riktigt, jag var för lat. Jag åker nog in imorgon efter skolan eftersom vi ändå slutar ganska tidigt. Hittar jag ingen klänning blir det att beställa, och förhoppningsvis kommer den fram i tid. Måste nog sätta mig och kika nu, har sån jäkla beslutsångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0