Since you've been gone

Jag drog aldrig ut idag, utan bara en snabbis till affären och sen hem igen och såg parlamentet med far och åt godis. Skulle dra ut och springa men jag orkade inte efter parlamentet, jag vart sjukt degig. Nu har jag nån slags växt-värk i benen känns det som, ingen aning om vad det är. Hade det varit växt-värk hade jag väl hoppat upp i taket, men sån tur har jag ju inte. En gång lill-ida, alltid lill-ida

Nu har man gjort lite planer inför veckan också, känns ju perfekt! Vi ska ringa till sj och höra om sista-minuten, och även till SAS, får väl ser hur det går. Far min trodde dock inte att det skulle gå nå vidare bra, men man kan ju alltid hoppas? Nåväl, om jag inte far så blir det bara att dega, och självklart vara ute massor. Jag och Philip snackade om att dra och bada någon dag, förhoppningsvis hinner vi med det också :) Imorgon ska jag då umgås med Sanna efter skolan, kanske blir stan eller något liknande, och tro det eller ej men vi ska faktiskt plugga ihop också. Får se hur det går, längtar redan

Imorgon börjar dagen med bild och jag måste säga att det inte alls är lika kul som förr. Jag är en fantasilös människa, så är det bara, vad fan ska man göra åt saken? Nu har jag säkert börjat måla på 79 stycken papper, och jag har slängt vartenda. Imorgon blir det väl nya tag antar jag, måste gå iväg klockan nio så jag hinner dock bara vara där trettio minuter. Jag, pappa och Björn ska ha ett samtal om betygen osv, får se om det blir ris eller rosor för mig. Jag förtjänar fan rosor

Frisören på Tisdag klockan 16.00, Klippning och slingor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0