Skolan

Nu sitter gänget i datasalen och skriver fakta, själv skriver jag om Victoria Beckham. Tanken var att skriva om Marilyn Monroe men det vart alldelens för komplicerat till slut så jag valde snygging Victoria istället. Ska kila iväg till No:n på tio minuter, då ska vi ha favoritläraren och vem är det om inte Peter Rydström? ruskigt skön snubbe. Sen slutar vi, blir väl att åka hem på direkten, har lovat mor min att städa mitt rum. Sedan blir det väl middag och det gamla vanliga, kanske drar ut en sväng. Känner inte suget att ligga hemma och se på tv, inte idag. Om inte annat så kanske jag drar en sväng till gymmet innan dem stänger

Little Richard - Tutti frutti
The Game - My bitch
Dessa låtar spelas just nu, ni ser! allt från neger-musik till lite mer energisk musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0