Slut på ledigheten

Ovanligt skön söndag! Jag hann vara med Philip en stund idag också, sen skulle han plugga. Vi såg film och mös på framför tvn bara, tog det allmänt lugnt. Tidigare idag har jag umgåtts med mor och min moster, det vart fika och lite sånt. Nu består kvällen av plugg, ett varmt bad och äta jordgubbar framför tvn, kan det bli bättre? Bortsett från pluggandet då

Imorgon ska jag till skolan en sväng, och 11.00 ska jag vara på Sunderby-sjukhus så hinner nog mest troligt bara vara med på bilden, värt? Känns lite smått jobbigt sådär. Förhoppningsvis hinner jag till skolan sen, lär väl bli utan lunch så jag får väl se hur det går. Efter skolan vet jag inte vad som händer, funderar på stan men annars drar jag hem och pluggar. Nu ska jag däremot pallra mot pappsi och hämta lite saker, fan va jobbigt igentligen

Tingeling tingeling, come on baby shake that thing,
Tingeling tingeling, let me see your booty swing

- Ibland gillar man ryssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0