Söndagkväll

Jag fattar inte vad som håller på att hända med mig. Jag har knappast vitamin-brist eftersom jag äter hur mycket frukt och grönsaker som helst, och det är knappast lågt blodsocker eftersom jag bara var och kollade upp det för någon dag sedan, och enligt "hon" var det alldelens utmärkt. Jag fick verkligen en chock i duschen idag, det var en obehaglig känsla man fick när man inte kunde röra på sig överhuvutaget, som att allting bara stannade till av någon konstig anledning. Förhoppningsvis behöver jag inte vara med om något sånthär igen, vad hade jag gjort utan dig Philip?

Jag känner mig grymt seg i kroppen efter dendär lilla händelsen i duschen idag. Allt vart bra en stund efteråt, men nu när jag låg framför tvn började jag känna av detdär igen. Morsan trodde ju ett o annat men jag får väl känna efter själv. Ska gå och lägga mig framför tvn nu igen, ska se en film som håller på på trean just nu, blir väl en tidig kväll för mig antar jag

En liten snabb, kanske onödig uppdatering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0