Söndagkväll

Jag har just kommit hem från ett litet äventyr. Somsagt skulle Sanna äta på Mc donalds så jag hänkade och fick mig lite underhållning på det, tusen tack Sanna! sen drog vi vidare till Kvantum eftersom jag skulle kolla hårfärg, men jag bestämde mig för att göra det hos frissan istället, typiskt mig kanske? nåväl, vi köpte oss annat. Själv köpte jag mig ramlösa och en plopp, vilkett jag tyckte lät väldigt lustigt. Sedan gick vi och satte oss på en bänk och hängde, levde livet bara! självklart la vi till några kommentarer så fort någon kom in-knallandes på affären, tur dock att ingen hörde för då hade vi nog fått fett med däng, eller vad tror du min vän? Aja, sen körde vi hemåt och nu sitter jag här, med frusna fingrar. Bäst att hoppa in i duschen, ohyes!

Hörs om du törs

Kommentarer
Postat av: SANNAAA

där kommer ju jag! jag tror faktiskt att jag gillar rött, bara troooor..

2009-05-03 @ 23:17:50
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0