Stones in my shoe

Tingeling tingeling, betyder jag ingenting?

Jag drog utåt igår med Nathalie. vi drog bara för att vi inte hade något bättre för oss antar jag. jag var helt öppen för förslag! orkar inte skriva kvällen i detalj, men vi drog förbi Kvantum en vända, och därefter drog vi och mötte Kalle och hans kompis och drog vidare mot någon Thomas. när man kom dit kände man inte till en jävel, men det funkade ändå :) sedan vart det en del Max-häng för mig, i en hel timme. underbart! under den timmen hände det en hel del, man ska fan aldrig vara ensam på stan vid den tiden när man är tjej. när jag väl drog från Max så vart det samma sak vid busshållsplatsen, jag vart less och drog. till sist kom jag iallafall hem, skönt! jag gjorde mig lite käk och sen gick jag och la mig direkt, det var det skönaste jag gjort på länge.

Nu har jag just vaknat. dagens planer existerar inte ens (?) det är söndag så vad kan man förvänta sig igentligen. jag hade velat göra slingor i mitt hår, men känner nästan att orken inte finns där. där har jag nått att klura på, får väl se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0