Två långa dagar

Jag har verkligen ingen ork för att skriva om Valborg, det hände en hel del just då men bra var det iallafall! jag har ingenting att klaga på. igår var dagen lite jobbig, men jag och sanna tog oss igenom den. vi vaknade tidigt, gick ut på promenad och sen till Mc donalds och tog oss en "frulle". sen var vi ute i finvädret, vi satte oss på "Grönan" på Björx, hur chill som helst faktiskt. därefter for vi till sanna, vi slog på ett Oc-avsnitt och därefter sov vi ett tag, skönt! sedan vart ag bjuden på middag, och sen drog jag direkt vidare och mötte Philly på Lulsundet. vi drog till honom och myste framför tvn, och efter nån timma så somnade jag brevid Philip. imorrse vaknade vi runt 9. vi slog på tvn och kollade på Barnkanalen, hur bra låter inte det? senare vart det frukost på balkongen. jag drog hem runt 5, och nu sitter jag här. hur hängigt som hellst ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0