Underbart!

Jag drog till Philip igår runt fem, skönt de. Middagen gick bra att laga, men man kan ju nästan inte misslyckas när det gäller tacos, det är ju inte precis den mest komplicerade maträtten om man säger så. Den vart lyckad iallafall, och för alla som inte vet så är jag kung i köket! Not. Nåväl, vi hade det mys. Senare vart det väl lite snick-snackande och tv-tittande oså, man hade ingen lust att dra ut eftersom vädret var piss. Jag somnade på deras soffa och det slutade med att jag sov över där. Det tackar man aldrig nej till <3 Jag sov bra, fast på morgonen vaknade jag av att jag hade sjukt ont i ryggen, vet inte varför men min rygg är ju som den är. Det gick väl över smått iallafall! vi låg i sängen och chillade, sen vart det dusch och frulle på de. Blev en stund på balkongen idag också, dock inte länge eftersom det var lite små-kyligt ute så vi har väl setat inne idag, mestadels.

Nu kom jag just hem, 50 minuter sen vi sa hejdå och jag saknar han redan! Ikväll ska jag ta det lugnt, ska plugga litegrann också, det skadar inte :) blir väl en del tv-tittande skulle jag tro, som alla söndagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0