Varför ska just jag ha sån jävla otur?

Det är ju bara en enda lång väntan dethär. Jag har tagit alla mediciner som ska ta's men känner ändå av dendär känslan av att jag kommer få ett såntdär anfall, fast jag vet ju inte. Hållt på att få det två gånger nu under dagen, men det kommer väl då jag måste lägga mig ner och sova. Lär väl spy även då, av smärtan

Jag drar till skolan imorgon om jag inte får fler anfall, det känns helt enkelt som ett måste. Fast trots att jag inte fått anfall nu sen imorrse så mår jag långt ifrån okej. Jag känner av smärtan i ryggen hela jävla tiden, och kan varken sitta, ligga eller stå utan att det känns på något sätt. Varför är det just jag som ska behöva gå igenom massa sånhär skit?


Och det blir ju absolut inte bättre av att man saknar sin pojkvän,
klart allting ska komma på samma gång. Livet är allt ifrån lätt ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0