Värt allt plugg

Jag pluggade igår, som en tok nästan. Idag när jag kom till skolan insåg jag att jag glömt läsa ett par sidor så självklart vart man direkt orolig över hur det skulle gå men det visade sig att provet inte var svårt alls. Jag skrev mig många sidor så jag får väl se vad Fredrik ger mig för betyg, har ju trotsallt Vg i religion :) sen hade vi ju nationellt prov i matte idag också, det gick väl som det gick. Själv tycker jag att det gick bra, men då är ju frågan om vad Stina har att säga om det, jag gjorde alla uppgifter förutom två så förhoppningsvis är svaren rätt på dem jag gorde. Imorgon har vi dock inga läxor, skönt det. Bara jag som har ett muntligt kemiprov dock, kommer nog inte gå så bra om jag ska vara ärlig. Kemi är inte mitt starkaste ämne, och jag kommer aldrig att begripa mig på alla dessa protoner, atomer och molekyler. Onödigt för att att ens försöka igentligen, men jag får väl läsa på litegran iallafall

Resten av veckan ser bra ut, inga läxor alls för min del, wiho! nu ska jag gå och samtala med min far om middagen. Ikväll ska vi käka grillat, kan det bli bättre? nä, jag tror ärligt talat inte de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0