Wtf

Satte mig just framför min dator, den rycker och håller på. Vette satan vad som håller på att hända med den? jag kom iallafall just hem. Vi hade halvdag så när vi slutat drog jag och Sanna in till stan, vet knappt själv vad jag gjorde där ens. Jag köpte nya tights eftersom mina är sönder, sen for jag hem! Kvällens planer är väl att packa mina grejer och dra åt mamsi, ska kolla upp tågbiljetterna också en sista gång, får väl se hur det blir. Nu ska jag däremot gå och slänga mig på soffan, jag är verkligen äckligt trött. Dagen började med att jag vaknade på helt fel sida, kollade på klockan och somnade om. Jag försov mig! Jag kastade på mig kläderna och sprang till bussen, som jag missade.. Då var det bara att sitta och vänta tills nästa gick. När jag kom till stan hade jag förväntat mig att få springa direkt till trean men då gick det ingen trea så jag fick vänta på tvåan, i tjugo fucking minuter. Kul dag, jaoja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0