You found me

Jag har ätit hur mycket jordgubbar som helst, dem var så sjukt goda! Dem var belgiska och hur söta som helst, känner mig helt beroende. Har suttit och kollat på Click på tv, den var inte alls nå bra. Jag gillar inte o-realistiska filmer och sen tycker jag inte om Adam Sandler heller för den delen, han stör mig på något sätt bara. Haha, hemsk jag känner mig! Nåja, det kom inte så mycket annat på tv så det fick duga iallafall. Nu tog jag en paus från allting, ska strax gå och lägga mig och läsa lite, måste skriva en recenssion imorgon och den är väldigt komplicerad, får väl se hur det går eftersom jag inte ens läst ut boken. Jag lär dock läsa ut den ikväll, jag är verkligen inte ett dugg trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0