Ännu en helg borta med vinden

The bitch is back! Gårdagen var en riktigt skön lördag, bortsett att det var stressigt. Jag blev upphämtad kring sex och vi åkte raka vägen till Tina och co. Det var riktigt mysigt och det serverades en förrätt, varmrätt och en supergod efterrätt! Vi blev kvar där tills tio, när vi sen tog bussen från Gammelstan. När vi kom till stan gick vi till Gustav och umgicks med han, Markus och favoriten Peter. Man fick sig en riktigt bra uderhållning och massa skratt på det. När sen Peter och Markus hade åkt hem var det bara vi tre, och vi for ut en sväng med Gustavs pappas Bmw och körde och sladdade runt. Kring tolv var det dags att gå hem, och vi gjorde oss kvällskäk och satte oss framför tvn. Sen vart det natten för min del

Imorrse sov vi ut. Vi klev upp kring elva och åt frukost och kollade på tv. Sen bestämde vi oss för att gå ut och promenera och så fick det bli. På vägen hem gick vi förbi Kioskpiraten och köpte en fet godispåse, och därefter hem till han och pressade halva den.

Kvällens planer är att nu snart gå och borsta mina stackars tänder, sminka mig och umgås med pappa den lilla tid jag har kvar. Jag blir upphämtad av Philips mor och vi ska lasta min pärla på släpet och köra den till Philips garage. Då, äntligen slipper jag gå runt och tänka på att den står här utanför och fryser. Jag har aldrig sagt att jag är normal? Jag blir sen kvar där över natten and guess what? Imorgon när Philip far till skolan kommer jag ligga kvar i sängen och sova vidare några timmar, jag är nämligen ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0