Bloggsuget inte på topp

Jag har blivit besviken varje gång jag loggat in nu i veckan. Det tycks inte bli bättre med bloggen och jag har fortfarande inte en blekaste om vad det kan bero på och det gör mig nästan ännu mer irriterad. Bloggsuget är därför inte på topp heller, så inläggen kan blåde bli få och korta framöver. Jag ska ta tag i det någon dag och kolla upp vad det är som "stör". Nu närmar sig torsdagskvällen sitt slut och jag har fortfarande ont i huvudet. Jag gick och la mig kring åtta och sov till klockan tio. Självklart hade jag missat tv-programmen som jag hade sett fram emot att se men vad gör man? Huvudvärken var nästan borta men nu är den tillbaka igen. Mitt hår är iallafall nyfärgat och jag känner mig nöjd! Imorgon är det fredag och det kan ju knappast bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0