Det blev en hemmadag

Som jag nämnde igår har jag inte fått mig nog med sömn den senaste veckan. Mitt huvud värker och tankarna snurrar omkring i skallen dygnet om. Jag klev upp imorrse men gick snabbt och la mig igen. En halvtimma senare vaknade jag och kände mig tvingad att ta mig till skolan, hur mycket jag inte än ville. Det var som att mitt huvud fick släpa resten av kroppen efter sig, men jag tog mig skolan till slut. Vi hade Mediaproduktion på morgonen och det gjorde ju inte saken bättre. Jag sov därför en stund, och bestämde mig efter den lektionen att gå hem. Jag har nu varit hemma i ungefär en timme. Jag hade tänkt att ta mig något att äta och därefter sova en stund. Senare idag ska jag iväg till pappa och städa lägenheten eftersom jag lovat honom det, vilket jag faktiskt ser fram emot! Av någon konstig anledning har jag alltid gillat att städa eftersom det på nått sätt är avslappnande. Därefter blir det en tidig middag för mig, och efter det åker jag in till stan. Kolla julklappar och annat kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0