Ångest

Nu är det slut på ännu en helg, men det kommer ju fler! Demhär helgerna som varit har inte varit mycket att se fram emot, med tanke på att jag bara tagit helgerna som dem kommit, umgåtts med vänner och bara såsat framför tvn och njutit helt enkelt! Det ligger väl nå bra i det också, men eftersom jag inte festat på flera veckor så börjar man smått känna dedär suget. Eftersom Nathalie fyller år nästa helg har vi planerat att fira henne, vilket igentligen är en ren självklarhet. Och eftersom jag längtar såpass mycket är det de enda jag sitter och tänker på just nu. Allting är fixat för min del och det känns kanon att behöva slippa tänka mer på det. Kläderna är en annan femma, men jag skulle tro att jag hittar någonting som duger åtminstone. Skor är däremot något helt annat, som verkligen inte går att hitta just nu. Visst är det sjukt? Skor hittar man ju alltid, speciellt jag som är dendär skomänniskan som kan bli dö-förälskad i flera par. Men NU, när jag väl ska köpa, och desperat springer och letar 7 dagar i veckan så finns dem inte i min storlek. Vad har hänt med skoindustrin igentligen? Är det meningen att man ska behöva ha storlek 40 på skor?

Konstigt nog ger jag inte upp. Jag ska göra ett nytt försök imorgon, och kolla varenda butik inne i stan! (Som jag igentligen också gjort hitills) Jag har till och med sparat en stor del av mitt barnbidrag för att ha råd med skor. Och vänta bara till den dagen jag går och knäcker dendär 500-lappen. Tror ni fan inte att jag hittar ett par 36:or som bara står i hyllan och väntar på mig? Detdär har redan krossat mitt hjärta ett flertal gånger. För många gånger

Fy bubblan vad gammal bild, jag hade brunt hår. Coooosy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0