En timma ifrån

Jag har varit dålig på att ta bilder på senaste tiden och det beror inte på min lathet konstigt nog, utan helt enkelt på att min kamera inte haft nå batterier, men imorgon ska den definitivt laddas! Jag slänger säkert upp bilder på kläderna som jag köpt, och kanske möjligtvis en bild på outfiten som gäller inför kvällen? Så håll utkik, man vet aldrig ;)

Nu är vi en timma från fredagen och tro mig, det är nästan så jag sitter och tittar på minutvisaren och räknar sekunder. Eller okej, det var väl ungefär halva sanninen. Men jag längtar som en tok, och varför vet jag inte. Är det till skolan? Don't think so. Är det till att få umgås och ha skoj med vännerna? Mycket möjligt. Imorgon röjjer vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0