Fullspäckat

Jag fixade so-provet idag! Jag hade pluggat ytterst lite, men minnet svek mig inte för det! Provet var ju igentligen inte ett "prov" utan bara ett test på vad jag kunde eftersom jag hade missat en inlämningsuppgift tidigare. Men nu är allt iallafall gjort och det känns awesome! Vi slutade igentligen klockan två, men jag fick stanna kvar till tre eftersom jag tydligen inte fick göra provet fören då. Ganska dåligt igentligen, men jag låg ganska så skönt på soffan ändå. Efter att jag hade gjort provet tog jag bussen hem, och jag och min mor åkte direkt till Boden. Det vart en runda på stan och jag måste säga att det vart direkt mycket roligare att gå på stan där, även fast dem inte hade så roliga affärer och kändes litet jämfört med Luleå, så var det trotts allt annorlunda iallafall. Staden var riktig mysig! Jag provade två par skor och jag föll för ett utav paret, men jag köpte dem inte eftersom jag insåg att dem var alldelens för höga och att det inte kändes värt om jag ändå inte skulle orka gå längre än 10 meter med dem. Dem var sjukt snygga kan jag tala om. Vi åkte hem kring sex, lika tomhänta som vi var när vi kom dit. Jag var hungrig som en varg när jag kom hem, och värmde därför mat från igår. Jag fick nöja mig med kött-gryta och potatis idag, och jag lyckades även få i mig ett mölkglas. Måste varit det första på ett halvår! Men det är så det ska vara, till varma grytor och soppor fungerar helt enkelt ingenting annat än ett glas mjölk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0