Glasögonorm

Här sitter jag fastklistrad framför skärmen som aldrig förr. Jag valde idag att ta på mig mina glasögon, och det bara för att undvika den extrema huvudvärken. Pappa har nu ringt och bokat in mig på Synsam i veckan så jag ska kolla synen och eventuellt skaffa mig linser. Tur det så att man slipper se ut som världens smartaste person. Kanske slänger jag in en bild på mig senare? You wish! Jag såg just att läsarstatistiken sjunkit enormt nu på senaste tiden och det är ju inte det roligaste. Jag får känslan av att det faktiskt beror på att bloggen ser ut som den gör, d v s att det inte går att ladda upp bilder och för att texten blir som den blir, bara grötig. Tappar man kanske lusten av att läsa en "ful" blogg? Jag är nog en av många som skulle bli det. Jag läser för det mesta bloggar som är snygga, som gör att det ser mer intressantare ut än vad det kanske i själva verket är. Nog tjatat om mitt bloggutseende. Jag fixar det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0