Håret två cm kortare

Nu är jag äntligen hemma efter en mindre jobbig skoldag och en tre timmars-runda på stan. Jag klippte mig, och som alltid så blir håret lite för kort och man blir missnöjd. Men jag får lov att vänja mig, det känns ju trots allt mycket fräshare nu! Efter att jag klippt mig kände jag för att gå runt och kolla runt litegrann, och jag började med att fynda. Jag köpte ett par jeansleggings för inte mer än 50 kronor. Jag kan ju inte medge att det var dem snyggaste jeans jag nånsin köpt, men dem var helt klart värda 50 kronor. Jag köpte mig även en svart helt vanlig tröja från HM. Jag hade tänkt köpa underkläder men bestämde mig för att ta det någon annan dag eftersom jag kände att jag fick ångest bara av att kolla. Jag är en såndär som verkligen inte kan bestämma sig, vad det än gäller.

Jag köpte ju även lacktights igår så jag slänger in bilder på "köpen" lite senare, och sen kan jag väl vara lite snäll och slänga in en bild på håret. Nu ska jag slå på nån skön musik och snoka runt i bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0