Helgen närmar sig

Det var en lång skoldag. Jag valde att inte åka hem efter skolan, och har därför inte hunnit uppdatera någonting idag. Jag och Nathalie vart kvar på stan en stund, sen tog vi bussen till Coop Arena och kollade på en hockeymatch och snackade skit. Like old times

Jag kom hem för ett tag sen och sitter nu bara och varvar ner här i soffan och funderar starkt på att snart gå och ta mig något att äta. Min mage mår nog inte alltför bra efter demhär dagarna eftersom jag knappt lyckats få i mig någonting sen i måndags. Min och Nathalies middag var ju inte heller den hälsosammaste idag, vi fick i oss en korv men det dög väl för min del. Jag är fortfarande sådär äckligt mätt.

Imorgon är det fredag och det duger mer än fint för min del! Jag måste säga att denhär veckan gått snabbare än någon annan, men det kanske beror på att jag legat hemma och såsat hela veckan tills idag. Fast denhär veckan har inte varit den bästa, absolut inte. Mer utav dem värsta som jag varit med om. Som tur är så är jag frisk inför en ny och skön helg. Planerna är dock väldigt få, som vanligt.

Hockey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0