Hemma från skolan

Nu är jag hemma igen och det märks väl säkert på texten också. Grötig och otydlig som vanligt. Antingen är det fel på själva Internet explorer eller också min dator, men jag förmodar att det är sjävla internetet. Jag ska därför ta och ladda ner Mozila firefox kanske redan ikväll, eftersom jag börjar bli sjukt less på dethär. På skolan fungerade allting som det skuulle iallafall. Nu är jag hur som helst hemma. Hungrig som en varg är man ju också. Jag har varit trött och hängig idag och kanske beror det på att det vart sent igår eftersom jag och Philip såg på Shindlers list. En film från andra världskriget. Helgen har varit super för min del! I fredags skulle jag och Philip vara med Linus och Sanna men det vart inte alls som tänkt. På lördagen gick vi en sväng på stan och kollade på skor åt mig, och fram mot kvällen bestämde vi oss för fest. Det kom massa trevligt folk till Philip och vi vart där hela kvällen. När alla sen dragit drog jag och Philip till max och tog oss ett "fyllekäk" hem. Och det var nog det godaste på länge! Därefter vart det sovdags. Söndagen var som vanligt inte en speciell dag. Vi vaknade, myste i sängen och åt en sen frukost. Vi gick därefter en sväng på stan eftersom det var skyltsöndag. Vi kollade på skor åt Philip och jag hittade en klänning som jag la undan. Därefter gick vi till Philip och åt lussebullar och myste framför tvn. Senare åt vi middag och åkte en sväng med bilen. Kvällen slutade därefter med en långfilm. En ganska skön måste jag säga! Det vart en sen kväll så jag blev kvar där över natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0