I sista minuten

Nu är helgen strax här och det känns helt underbart, precis som alltid! Men det känns extra bra nu när vi för en gångsskull gjort upp planer. Det känns stressigt för min del, tiden börjar försvinna och jag har inte hittat vad jag ska ha på mig än. Jag var en extra runda på stan idag men tappade lusten efter tio minuter, jag hade inte orken. Jag gick en sväng och kollade om de hade fått in nya storlekar på skorna men det borde jag väl förstått själv att dem inte hade fått, för när har jag tur när det gäller sånt igentligen? Jag hann även kolla in några blusar men föll inte för en enda så det blir att fortsätta jakten imorgon. Vi slutar dock halv fyra, vilket kommer bli väldigt "tight", men det får helt enkelt gå som går.

Nu ikväll måste förbi min pappa en sväng och hämta lite grejer, duscha, prova kläder och skor. Visserligen är skor inte det viktigaste, men jag känner väl nånstans att det måste passa med min outfit. Jag vet själv inte riktigt hur jag ska få det att lyckas se bra ut, men några alternativ har jag ju iallafall. Nu ska jag först och främst försöka få i mig mat!

Imorgon fixas det sista, förhoppningsvis! Jag funderar på att "hoppa över" sista lektionen så jag sedan slipper stressa, men jag får se hur det blir med den saken. Jag har skjutit upp allt detta i en vecka så jag antar att jag får skylla på mig själv, synd nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0