Idag är jag lat

Dagen har varit lite upp och ner idag, lite som en berg- och dahlbana men den har funkat bra ändå. Jag har fördrivit tiden här framför datorn, vilket inte alls var ett bra val såhär i efterhand eftersom jag känner att jag skulle kunna gå och be någon frivillig att såga nacken av mig, men sånt är väl livet. Jag hade tänkt gymma idag men tänkte att läxorna går före och skippade därför tränigen. Och hur slutar det då? Att jag ändå sitter fastklistrad vid denhär skärmen i flera timmar. Det känns ovärt såhär i efterhand, men vad gör man? Idag är jag med andra ord lat.

Nu är det på tiden att jag sätter igång med mattepluggandet om jag ska klara provet imorgon, och det ska jag. Matte är nämligen inte min starkaste sida, men huvudsaken är att man försöker så gott man kan. Förra veckan fick jag ett besked av min mentor, angående min mattelärare. Sen dess började jag ogilla henne ganska hårt, men det är bara att acceptera läget. Förra provet gick inge bra alls, men dethär ska banne mig inte gå sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0