Jag hatar att stressa!

Stressigt är det rätta ordet! Jag hann inte blogga imorrse eftersom jag sov längre än jag själv tänkt. Jag åkte in till stan som planerat. Vi gick på Öppet hus, och därefter gick vi runt på stan. Jag fick inga skor med mig hem, men däremot en snygg svart halsduk, en tunika och ett par leggings, som faktiskt min pojkvän köpte åt mig. Jag vart nöjd, även fast skorna inte fanns i min storlek men det kommer väl så småningom. När jag skulle med bussen hem träffade jag även Henny, Nathalie och Tompa. Bussresan vart direkt mycket roligare!

Nu sitter jag här och har precis fixat mitt hår lite smått. La i några lockar och ska väl snart he i lite håvårdsprodukter. Jag ska därefter sminka mig och sen ska jag även hinna till mor min innan jag blir upphämtat klockan kvart över sex. Nu är det prick en timma kvar, så jag ska väl börja röra på mig.

Uppdateringen kommer inte vara på topp nu som ni förstår med tanke på att jag kommer bli borta hela kvällen, och åker nog mest troligt till Philip efter det. Uppdatering sker imorgon, och jag lägger även upp bilder på vad jag köpt. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0