Lovet är över

Imorgon sätter skolan igång igen, men jag ska inte klaga. Jag har haft ett jätte skönt höstlov, där jag bara slappat massor. Sovit ut på morgnarna, och bara tagit dagen som den kommit, och jag har även fått umgås extra mycket med min pojkvän.
Fy så härligt det har varit!

Halloween helgen var ingen efterlängtad helg från min sida. Jag bestämde mig för att ta det lugnt och så fick det bli också. I fredags umgicks jag som sagt först med mina vänner på björkskatan. Vi såg en film, barnfilmen "Det brinner" och därefter Idol, sen vart det bara en massa snack. Jag tog halv elva bussen till stan, och traskade mot Philip. Jag vart kvar där hela helgen och vi har bara tagit det lugnt och myst på. Igår skulle vi på fest på malmudden, men vi väntade tills folket hade kommit till stan istället. Men då var "stan-festen" bara påhittad, men vi gick och umgicks med dem ett tag ändå. Därefter gick vi hem och såg film och somnade sen.

Det vart en tidig morgon idag, vilket var skönt! Frukost, tv, dusch och därefter vart jag hemskjutsad av Philips mor. Nu sitter jag bara och tar det lugnt och ska sätta igång och planera mitt tränings-schema. Jag ska gymma i veckan eftersom min rygg blivit bättre, och jag ska även försöka klämma in ett sim-pass någon dag också. Det ska bli grymt skönt! Denna kväll händer det väl inte så mycket mer. Jag ska kolla igenom läxorna lite snabbt, och sen blir det väl att ta det lugnt. Precis som alla andra söndagar.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0