Man mår som en gud

Ack vad träningen gjorde gott! Jag fick dock en himla huvudvärk efter att jag hade sprungit på bandet ett tag och sen började det till och med snurra i skallen så då var det bara att ta sig några klunkar av vattnet och sen därefter fortsätta. Jag tränade mest lår och rumpa idag, vilket kändes bra för min del! Och eftersom jag imorgon har tid hos vårdcentralen klockan 11.00 så hade jag tänkt hinna med gymmet innan det. Sounds good huh?

Idag har det varit en lite tyngre dag, men man har försökt hålla humöret på topp ändå. Vi slutade klockan fem, och då var man faktiskt riktigt less där i slutet. Jag gick in till stan och träffade Mr.P en sväng, och kring halv sex tog jag bussen hem. Jag åt direkt när jag kom hem, därefter varvade jag ner en stund och sen var det bara raka vägen till gymmet! Mer än så har inte gjorts idag. Jag ska dock börja läsa igenom engelska-glosorna strax och kolla igenom texten eftersom jag har ett engelskaprov som inte gjorts. Jag lär väl klara det hur som helst

Imorgon kommer min dag bestå av en rejäl sovmorgon, gymmet, vårdcentralen därefter skolan (och ha en lektion) och sen blir jag kvar i stan hos Philip. Så imorgon är det ingen ide att förvänta sig några inlägg, kanske slänger upp ett om ni har tur? Jag blir förmodligen kvar där tills sent på kvällen. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0