Massa huvudvärk!

Nu har huvudvärken börjar komma tillbaka igen fast tio gånger värre! Min pappa sa att vi borde fara och kolla upp synen på mig och det lät väl ändå ganska klokt. Själv tror jag dock att det har med ryggen att göra, men jag vägrar att gå tillbaka till kiropraktorn och få armar och ben slitna av mig. Det gör ont kan jag tala om. Bloggen håller på och gormar fortfarande. Är det kanske min dator som inte kan läsa av den? Jag vet inte, men less blir jag iallafall. Bloggen ser ut som skit när texten ser grötig ut, och när det inte går att ladda upp bilder utan att få se hur det ser ut innan. Det blir väl att lämna in den senare i veckan. Alltid är det nått! Nu sitter jag och surar! Jag har hela dagen planerat att dra och träna men om varken alvedon eller 2 liter vatten hjälper så tror jag knappast att träning gör det bättre. Så för mig blir det väl bara att ta fram matteboken och plugga vidare. Jag hade tänkt gå förbi affären och köpa hem några lussebullar också, men jag tror jag avstår. Jag måste ta det lugnt med ätandet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0