Morning morning!

Vad är det för rykte som gått igång?
Svar på kommentar: Jag tänker inte gå in så mycket på själva ryktet, men en person har gått och spridit ett falskt rykte på en skola om mig och en annan kille, som inte alls var sant. Personen vet nog själv vem hon är, och jag hade svårt att tro att någon som hon skulle göra något sånt. Men det är ju sånthär som får en att tvivla på varenda jävel. Antingen har man inget liv och måste bara därfår gå runt och snoka i andras, eller också handlar det bara om svartsjuka.

Igår var det min och Philips tio månadersdag, tänk så tiden går fort! Vi bestämde oss för att gå på bio och vi valde att se Flickan som lekte med elden, trots att vi inte hade sett ettan (Män som hatar kvinnor). Filmen var hur som helst jätte bra och sevärd! Den var hemsk, men den slog mina förväntningar totalt! Filmen var lång och slutade därför sent, så jag stannade därför kvar har över natten.

Nu ska jag kila till skolan. Inte en alltför jobbig dag idag ändå!
Efter ska jag eventuellt åka till Boden en sväng. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0