New start!

Nu har skolan satt igång, och dagen för mig var en skön mjukstart. Vi hade foto hela dagen, vi redigerade smått och resten av dagen låg vi och degade på soffan. Klockan två när vi hade samling var det ingen som kom, och konstigt nog inte läraren heller? Men duktiga som vi var satte vi oss och redigerade klart våra bilder ändå. Däreter var klockan kring tre och jag knallade iväg till Um på ett snabbt återbesök. Efter det vart det en vända på stan, och därefter hem.

Jag har just ätit kyckling och en god sallad till och hade nu tänkt att ta det lugnt en stund, och därefter kanske dra en sväng till gymmet, beroende på hur mycket plugg jag har. Det kommer riktigt skönt att börja gymma igen, man mår som en gud efteråt!

Jag råkade sparka till en sök liten sak när jag var påväg hem från bussen. Jag paserade den, men tänkte om och vände mig snabbt om och tog upp den. Nu ska jag sätta igång och pyssla litegrann. Jag kanske slänger upp en bild lite senare när det blivit klart? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0