Nu är jag nöjd!

Nu har jag suttit och pluggat som en no-lifer, men jag måste tala om att de var det värt. Jag har pluggat matte och pluggat inför engelskaprovet, samt gjort engelskaläxan och Journalistiken. Nu är jag klar för idag, och för hela helgen. Nu ska jag bara ta det lugnt och tänka på allt annat än läxor och skolan. Nu väntar ännu en underbar helg!

Jag sitter och verkligen längtar till idrotten imorgon, precis som alla andra torsdagar. Jag har dock ingen aning om vad vi ska ha, men idrott är idrott. Kul oavsett vad! Efter skolan ska jag gå på stan en vända, lämna igen lite kläder och fylla på med nytt. Jag har bestämt mig för att köpa skor och en ny sjal. Jag är dock inte hundra procent säker på skorna. Det finns såå mycket jag vill ha just nu, och allt kostar pengar synd nog. Imorgon ska jag även till min fader och vara där över helgen, och van som han är gör han sig alltid redo för att det ska svida i den stackars börsen. Får se vad jag lyckas med

Mitt hår är absolut jätte risigt. Topparna står åt alla håll och jag skulle behöva mig en rejäl klippning. Och vem vill igentligen betala 400 kronor för att toppa sig en smula? Inte jag iallafall. Varför ska precis ALLT kosta pengar?

Ni får väl se vad jag kommer hem med imorgon. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0