Nu har jag tid!

Först nu har jag tid att sitta vid datorn! Jag for till stan kring halv sex och lämnade igen lite grejer, sen gick jag förbi Philip och lämnade även igen lite grejer där som jag lånat. Jag åt middag där och vart kvar där i ungefär en timme, sen fick jag skjuts hem av han och hans mor. När jag sen kom hem var klockan kring åtta, jag gick raka vägen till sängen och la mig där. Jag somnade så fort jag la mig, och vaknade av ett sms klockan halv tio. Jag kände mig lagomt trött och frusen och gick och gjorde mig en the-kopp och satte mig framför tvn. Jag hann även med en dusch och lite matteplugg som jag lovat, och nu först satte jag mig här. Hoppas ni har saknat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0