Saknat mig i helgen?

I fredags vart det lite ändrade planer för min del. Jag for och var med mina vänner, umgicks och såsade på i soffan. Därefter skulle jag hem och sova, men valde istället för att åka hem till Philip och sova över där istället, så jag hann snabbt fara hem och packa och sen vart jag upphämtad av hans mor. Så där har ni min förklaring på varför jag inte slängt upp några inlägg under helgen, ni har väl inte saknat ihjäl er va? Nä, tänkte väl det.

En sjukt härlig dag idag! Jag och Philip har bara legat och degat i sängen hela dagen, fram tills att jag for hem. Vi har legat och kollat på MTV, tv programmet Next som igentligen är helt skrattretande. Det är inte bara fejkat, utan det är också ett jävulst skämmigt program. Det flög nog en hel del kommentarer från Idas mun, men det är väl inte så konstigt? När tjejerna klär sig som om dem gick i fyran, och snackar om hur snygga och perfekta dem är, och verkligen verkar tro att dem är godis för ögat. De homosexuella var ju inte heller så normala. När vi kände att vi fått nog av programmet, var det dags för mig att fara hem. Vi gick förbi Åhlens och jag köpte mig ett par lack-leggings, äntligen fanns dem i XS! Därefer tog jag fyran hem.

Gårdagen var ju inte heller så tokig. Under dagen skulle vi in till stan, men jag var alldelens för sur för det, och timmarna gick och klockan vart över fyra så vi blev kvar hemma. Vi hjälpte Philips mor med maten, därefter åt vi och sen fick vi skjuts till Bergnäset, där vi sen umgicks med Peter och Gustav H. Vi spelade skoterspel och bara chillade, med en hel del skratt på det. Sen traskade vi alla mot staden, vi gick till Philip och såg på tv och tjockade med två chipspåsar och en dipp. Ungefär så såg väl gårdagen ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0