Torr som en skorpa

Nu märker jag att vintern börjar närma sig. Den kalla luften gör så att jag får sköldeksem vid armveck och ibland även knävecken. Nu har jag även fått det i ansiktet, och det märkte jag idag så jag lät bli att ha smink överhuvutaget. Jag såg ut som en prickig tomat i hela ansiktet, och tur det att jag märkte de i slutet av dagen, annars hade jag nog förmodligen gått hem med detsamma. Så imorgon blir det att köpa en ny salva, en riktigt fet! Philip skulle betala den för att hans söta gammel-mormor hade diskat ur lilla burken som min festade salva låg i. Man kunde helt enkelt inte bli irriterad, det var omöjligt.

Jag har nyss smort in mig med Bus och ska snart gå och lägga mig framför tvn. Jag har ju en skön sov morgon imorgon som sagt, men jag ska ändå försöka stiga upp i hyffsat bra tid så jag hinner med allt jag ska och slipper stressa. Gymmet blir det om jag känner för det helt enkelt, och om jag lyckas trycka i mig en frukost. Det funkar inte allt för ofta för mig under vardagarna

Imorgon kommer jag nog inte slänga upp några inlägg förens senare på kvällen, eventuellt ett om jag får tillgång till datorn. Sakna mig inte alltför mycke va', godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0