Äntligen helg!

Igår var jag med Philip, och uppdaterade därför ingenting på hela dagen. Jag sov även över där och hade ingen tillgång till dator, brukar oftast bli så. Idag har skoldagen varit helt okej, jag har inte haft någon huvudvärk och det känns riktigt skönt. Det känns så ovanligt på något sätt, nu när man väl vant sig. Engelskaprovet gick bra, och resten av lektionerna var mest bara diskussion, helt okej för min del! Under so:n pratade vi om reklamer, och det var riktigt intressant med tanke på hur allting passade in så bra. Monkan är fan en favoritlärare! Sista lektionen var idrott, och jag vart less när jag fick veta att jag inte fick vara med. Så jag gick en sväng på stan och brände kalorier på mitt egna lilla sätt istället, och nu har jag precis kommit hem. Så skönt det vore med fotmasage!

Det blir en lugn helg för min del. Ikväll ska jag åka till en pojk och se film med han och massa andra, härligt att bara umgås ibland också! Det blir att se på film och tjocka skulle jag tro, vem tackar nej till det en fredagkväll? Inte många skulle jag tro. Nu ska jag bara ta det lugnt fram tills dess, sitter förövrigt och lyssnar på Lifehouse. Riktigt bra!

Later's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0