Det närmar sig sovdags

Nu börjar jag känna mig trött, ögonen vill bara blunda och börja drömma. Jag ska strax gå och borsta tänderna och sen därefter "dejta kudden", vilket varit en såndär efterlängtad grej hela dagen. Jag älskar att sova med andra ord!

När jag vaknar imorgon kommer det att vara fredag. Jag kommer förmodligen att vara pigg och glad, eller också trött och gnällig, det återstår väl att se. Jag har en lång dag imorgon, och måste även förbi stan innan jag åker hem. Förhoppningsvis orkar jag det, annars får jag helt enkelt tvinga mig. Låter ju hemskt i och försig

Nu har jag inget mer på hjärtat för idag. Mina blogginlägg är allt ifrån intressanta, men konstigt nog så har jag läsare iallafall? Jag bryr mig inte. Jag har skrivit av mig, och jag är nöjd!

God natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0