Färgen i håret

Jag sitter just nu med färgen i håret. Jag är faktiskt inte helt hundra på om det kommer bli bra eller inte eftersom jag inte hade någon hemma som hjälpte mig så jag stoppade bara hela färgen i håret. Risken är väl någorlunda stor att det kommer se fläckigt ut men förhoppningsvis inte!

Jag ska strax hoppa in i duschen och skölja ur håret och sen snabbt som attan dra till bussen, och in till stan. Eftersom jag fick pengar i tisdags så känns det som ett måste att åka in idag och köpa lite behövliga saker eftersom jag inte kommer ha tid till sånt resten av helgen. Det som verkligen känns behövligt för mig är skor, ett par riktigt snygga sådanna! Men jag får väl se vad det är för slags dag, tur-dag eller kanske inte.

Jag slänger upp en bild på håret sen. Hejdo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0