Helgen & lite till

Min helg har varit helt underbart bra! I lördags firade jag och Philip våran 9-månaders dag och den vart bättre än jag nånsinn förväntat mig. Vi hade bokat bord på Waldorf, och maten var dyr men supergod! När vi senare på kvällen kom hem efter att vi hade varit ute en stund, så väntade det mig en överraskning inne på Philips rum. En överraskning som vilken tjej som helst skulle vilja ha. Du är så förbannat fin! Vad det var väljer jag nog att inte tala om. Lite hemlighetsfull får man ju lov att vara?

Under söndagen hände ingenting speciellt, det var som vilken söndag som helst. Jag umgicks med Philip och hans kompisar ett tag. Det vart film bland annat, och bara att slöa hemma. Kvällen dög fint för mig!


Nu är det en ny vecka. Man har denhär lilla ångesten på måndagar, men så småningom släpper den och man inser hur snabbt veckan gått till slut. På fredag får vi lov, och det är verkligen något jag ser fram emot. Förhoppningsvis får vi ett läxfritt lov, men det händer ju bara inte. Jag får se till att göra klart så mycket som möjligt i veckan, så jag istället kan koppla av sen. Jag har inga planer, annat än att åka till Porsi med Philip, och det är något jag verkligen ser fram emot! Annars blir det väl att göra det gama vanliga som man alltid gör. Bara chilla

Jag ska strax sätta igång med mitt pluggande.
Men först, koka nudlar och skala morötter!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0