Helgen närmar sig

Igår var jag med Philip och uppdaterade därför ingenting på hela dagen. Vi var och bytte min vinterjacka till en svart så nu är jag nöjd. Sen gjorde vi inte så mycket annat än mös, och kollade på film som jag somnade till tio minuter senare. Och det vart att jag blev kvar där över natten, ännu en gång.

Denhär dagen har varit helt okej, om man tänker själva "skoldagen", men jag har ändå känt mig allmänt deprimerad idag. Varför vill jag inte riktigt gå in på. Jag är en känslig person, det är bara så.

Efter skolan gick jag en sväng förbi Philip och lämnade hans hem-nyckel. Därefter gick jag runt på stan och kollade runt litegrann. Jag hade planer att köpa mig ett par tights, väst och jeans, men köpte mig bara ett par strumpbyxor. Det kändes bra i slutändan! Jag kom hem kring sex, jag åt middag och pluggade en stund. Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och drar en funderare. Jag funderar nog för mycket ibland.

Imorgon är det fredag och jag har ingen aning om vad som händer! Jag ska höra runt senare om vad andra ska göra. Det vore ju tragiskt att sitta hemma skälv en efterlängtad fredagkväll. Det enda som står på schemat inför imorgon är stan en sväng efter skolan. Jag ska kika på en väska och lite annat.

Nu ska jag strax fortsätta med pluggandet, och lyssna på skön musik. Sen om jag hinner ska jag nog städa mitt rum också, och kanske ta en dusch också. Jag beställer skorna idag, vet dock inte vilken färg. Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0