Hemma från stan

Nu är jag hemma från stan. Jag åkte in en sväng själv bara för att ha något att göra. Jag hittade ingenting speciellt men det kändes lika bra. Jag ska in igen någon dag i veckan och kolla lite nogrannare. Idag var det sjukt mycket folk och man tappade snabbt tålamodet. Det borde jag kanske ha förstått eftersom det är halloween helg.

Jag sitter just nu hemma hos min far och väntar på mat. Han gör fiskgryta och potatis, det ska bli sjukt gott kan jag tala om! Efter att jag ätit ska jag hem till min mamma och göra iordning lite, och där kring sju ska jag till Björkskatan och umgås med Henny, Tompa och Sanna. Och det blir bara att ta de lugnt, jämfört med förra fredagen. Det blir nog nice!

Ni får bild på håret senare. Det var väl någorlunda bra, men utväxten vart inte riktigt som jag ville. Men man kan ju inte få allt. Hörs senare va'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0