I'm back

Det vart en lite senare uppdatering idag än tänkt. Jag slutade skolan fem, och jag och tjejorna gick till stan en sväng eftersom Nathalie skulle köpa sig ett par Converse, och jag en bh. Efter det åkte vi till storheden en sväng, och jag fick prova vinterjackan i svart, tyvärr var den undanlagd på ett annat namn men butiken skulle höra av sig imorgon om den fortfarande fanns kvar. Efter det gick vi och tog oss ett orginalmål var på Max eftersom det var extrapris idag, och vi alla var hungriga som vargar efter en lång dag. Vi gick förbi coop en sväng, och därefter tog vi bussen hem.

Nu kom jag just hem. Äntligen! Klockan är mycket, vilket igentligen är ganska skönt eftersom man känner att man bara kan ta det lugnt tills det är dags att sova. Jag ska ta mig en varm skön dusch strax, och försöka bestämma mig om jag vill ha jackan i blått eller i svart. Det är verkligen inte så lätt som man tror. I och försig är det bara en jacka, så det är väl inte hela världen. Jag ska även beställa ett par skor från H&M, antingen idag eller imorgon. Vilken färg det blir vet jag dock inte:



Kommentarer
Postat av: SANNA

Bruna tycker jag nog du ska beschtällah :)(Y)

2009-10-13 @ 20:29:37
URL: http://sannariekkola.blogg.se/
Postat av: henni

jag tycker svarta till blå jackan, snygggt!

2009-10-13 @ 20:38:38
URL: http://hennijohansson.blogspot.com
Postat av: nathalie

SVARTA! <3 & Blå jacka till dina blåa ögon! :)

2009-10-13 @ 20:40:21
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0