Jag är verkligen less

Det är inte så konstigt att det omöjligt att göra läxorna hemma, för när jag väl sätter igång visar det sig att jag glömt bort allting som sagts på lektionerna, hur kommer det sig igentligen? Jag skulle göra min so-uppgift som jag fått, och det slutade med att jag satt där som ett frågetecken. Min mamma försökte hjälpa allt hon kunde, men redan då hade jag tappat greppet helt. Nu värker mitt stackars huvud, och det kan ju knappast vara för att jag tänkt för mycket. Synen är ju också åt helvete, vilket underbart liv jag har va?

Engelskan är strax klar. Jag har suttit med Google translater hela vägen. Nu är det läsloggen kvar, som jag inte förstår ett piss av. Antingen är det våran svenskalärare som är dålig på att förklara, och förväntar sig att alla elever har Mvg i svenska och förstår så fort dem läst första meningen på pappret. Eller så är det också jag som har gått och blivit grek och inte förstår ett endaste ord svenska. Vad låter rimligast?

Ingen jävel hjälper ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0