Jag vart plötsligt väldans utseende fixerad!

Kanske ska man prova på ett par färgade linser också när man ändå håller på? Jag har velat prova de ett ganska bra tag i och försig, utan styrka såklart eftersom jag inte har några större synproblem. Jag var inne på en sida och kollade på färgade linser, och jag föll direkt för den bruna färgen eftersom jag igentligen har blå. Det kanske skulle kännas dumt att beställa om de inte passar mig, men och andra sidan så vet man ju inte innan man provat? Linser 199 kr + linnsvätska för ca 40 kr.

Då är ju frågan. Vilken färg?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du har nu lett ;)

2009-10-19 @ 20:42:40
Postat av: mohammed

Som du har nu lett ;)

2009-10-19 @ 20:43:34
Postat av: Anonym

mitten!!!!!

2009-10-20 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0