Myskväll

Jag väntar på att du ska höra av dig

Nu har jag gjort iordning en dipp och skärt upp grönsaker som står framdukade på vårat vardagsrumsbord. Jag fick även hjälpa mig far med vad han skulle ha på sig ikväll när han ska ut. Han är alltid lika söt som kommer och frågar, och ber mig hjälpa honom.
Min far har stil

Jag har ingen aning om vad som kommer på tv ikväll. Nånting kommer det väl förhoppningsvis! Senare ska jag ta mig ett långt bad, raka benen, peela och smörja in mig i massa krämer. Lyxa till det litegrann för mig själv helt enkelt. Jag gjorde illa min rygg och nacke på idrotten idag, så jag måste försöka få nacken att slappna av. Jag antar att jag får knarka Voltaren sen innan jag ska sova också. Förjävligt att ha en sånhär rygg och nacke, tål ju verkligen ingenting.

Puss snygginar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0