Nä nu får jag nog

Jag är så otroligt trött, jag kan knappt beskriva känslan. Vad är det som händer med mig? Jag har inte den blekaste aning om vad det igentligen är som får mig att bli såhär trött om kvällarna. Igår somnade jag nio, och jag hade förmodligen kunnat somna redan klockan åtta idag. Kanske har det någonting med min svåra huvudvärk att göra? Den har dock varit lite mildare idag, och det får man ju vara glad för. Imorgon kan den dock vara värre igen.

Jag har inte hunnit göra så mycket annat än att duscha och sitta framför tvn sen att jag kom hem från Storheden/stan. Jag tog mig en lång dusch, smörjde in mig i alla möjliga krämer och gick och la mig under en varm filt framför tvn. Jag slumrade till några gånger, och bestämde mig sen för att gå till datorn istället. Jag blir ju fan orolig för mig själv när jag somnar såhär dags hela tiden.

Nu ska jag snabbt platta mitt hår innan jag somnar här sittandes. Sen ska jag snabbt gå och borsta mina tänder, och sen lägga mig framför tvn. Jag kommer förmodligen somna direkt. Imorgon börjar jag 8.15, och jag känner väl att det är lika bra att vara utvilad. Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0