Nu har vi nått mitten

Nu har vi nått mitten på veckan, det betyder att det börjar närma sig helg och även LOV. Jag har som vanligt inga planer inför helgen, men det blir mest troligt att umgås iallafall, mer än så vet jag inte än. Fram tills helgen ska jag plugga som ett as. Igår pluggade jag So, och idag väntar en massa repetion i matten eftersom jag har matte omprov imorgon. På fredag är det engelska så jag får väl försöka hinna att nöta in det också. Det är väl i stort sett det enda som händer idag. Jag hade tänkt hinna med gymmet också men det får helt enkelt bli en annan dag. Min rygg är mos just nu känns det som, och läxorna går tyvärr före. Om jag har allt för tråkigt någon dag ska jag fara och simma någon dag också. Det är igentligen bland det värsta som finns, men vad gör man inte för att kroppen ska hålla sig i form?

En snabb uppdatering. Nu, mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0